יום חמישי, 27 באוגוסט 2009

ניתוח אף

אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר במסגרת ניתוחי הפלסטיקה בישראל הוא ניתוח אף. מהו ניתוח אף? כיצד זה מתבצע? איפה מומלץ לעבור את הניתוח וכמה ניתוח אף עולה? בכתבה הבאה.

מכיוון שהפנים הם החלק החשוב ביותר באסתטיקה של האדם אין פלא שניתוח אף הוא ניתוח פופולארי ביותר וככל שהטכנולוגיה מתקדמת בכלל ובעולם האסתטיקה בפרט, יותר ויותר אנשים מבצעים ניתוחי אף מסובכים יותר ומסובכים פחות.

כיצד מתבצע ניתוח אף?

ראשית, ניתוח אף מתבצע בבית חולים בהרדמה מקומית ומחייב נוכחות של מרדים מומחה. ישנם שתי שיטות נפוצות לניתוח אף: ניתוח אף פתוח וניתוח אף קלאסי. האחרון הוא הנפוץ ביותר.

בניתוח אף קלאסי, המנתח מבצע את הניתוח רק דרך הנחיריים ואינו משאיר סימנים שלאחר הניתוח. ניתוח אף פתוח הוא מורכב יותר ומשאיר סימנים חיצוניים לאחריו. שיטה זו נהוגה בד"כ בניתוחים מתקנים או בבעיות מיוחדות המצריכות טיפול מיוחד.

כמה עולה ניתוח אף?

רוב ניתוחי האף מתבצעים אצל מכונים ומנתחים פרטייים ולכן מחיר ניתוח אף הוא יקר מאוד ונע בין 10,000 ש"ח ל-20,000. המחיר יכול להתייקר אם אתם בוחרים מנתח מפורסם מאוד בעל שם או אם אתם מבקשים בקשה מיוחדת.

ישנם קופות חולים אשר מסבסדות את המחיר של ניתוחי האף לפי הביטוח המשלים שלכם. לכן, כדאי לברר עם קופת החולים שלכם לפני שאתם ניגשים לניתוח אף.

איפה כדאי לעשות ניתוח אף?

ישנם הרבה מאוד רופאים ומנתחים טובים ומומלצים בעלי שם ישראלי ובינלאומי וכדאי מאוד לחקור היטב בין המנתחים ולברר מהי הגישה שלהם לניתוח, כיצד הם מבצעים זאת, מתי הזמן הפנוי ביותר וכמובן, כמה זה עולה? כמו כן, נסו להשיג המלצות מחברים או מכרים שעברו ניתוח דומה ויוכלו לתת לכם את ההמלצה שלהם על מנתח ספיציפי לניתוח אף.

להלן רשימה חלקית של מנתחים פלסטיים שמתמחים בניתוחי אף:
  • ד"ר מרקוס הראל - איזור המרכז
  • ד"ר מאיר כהן
  • רשת הניתוחים הפלסטיים - "פרופורציה" - פריסה ארצית
  • ד"ר יוסף בלום
  • ד"ר גבי אלאשוילי
  • ד"ר שם טוב יוסף - מתמחה בניתוח אף ללא ניתוח ע"י זריקת חומר הנקרא - "רדיאס"
  • ד"ר רוני מוסקונה
  • ד"ר אילן הוכמן
  • ד"ר ראובן סלביו
  • ד"ר אורי שולמן
  • ד"ר ברוך ברגר
  • מרפאת מומחים - "ארט קליניק"
  • ד"ר רון עזריה
  • ד"ר שושנה קרמר - איזור כפר סבא
  • ד"ר שלמה צרפתי
  • ד"ר נועם חי
  • ד"ר רון טנצר - איזור השרון

ישנם עוד הרבה מנתחים שמתמחים בניתוחי אף ומומלץ מאוד לברר עם כמה שיותר לפני שמחליטים על המנתח שלכם.

יום רביעי, 26 באוגוסט 2009

ספר על קוסמטיקה

הכתבה הבאה נוגעת לכל מי שבעניין הקוסמטיקה והיופי. ספר חדש שנכתב ע"י פרופ' מייקל רויזן וד"ר מהמט אוז מארה"ב נותן אור חדש בנוגע לאסתטיקה וקוסמטיקה, שובר מיתוסים ונותן המלצות, טיפים והסברים בכל הקשור לעולם הטיפוח והיופי.

הספר, הנקרא You Being Beautiful הוא אחד מסדרת ספרי האנטי איג'ינג הנכתב ע"י שני הרופאים המפורסמים (בין לקוחותיהם נמנים אח"מים כגון אופרה ווינפרי וביל קלינטון) המצליחים ביותר שהפכו כולם לרבי מכר מצליחים בכל העולם.

הספר שופך אור על נושאים חשובים בעולם האסתטיקה והיופי כמו: איך לקלף עור? איך לקנות מוצרי קוסמטיקה זולים? ניקוי עור פנים, קרם לחות, הימנעות מכתמי עור, טיפול בעיניים ועוד נושאים רבים.

לאתר הרשמי של הספר על הקוסמטיקה ושל שני הרופאים

מאמרים קשורים:
מוצרי קוסמטיקה של ד"ר כדיר
קרם של קריטה Carita
מוצרי איפור - מבצעים והנחות

יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

מוצרי קוסמטיקה של ד"ר כדיר

אחת מהחברות הגדולות בישראל למוצרי קוסמטיקה היא חברת ד"ר כדיר Dr Kadir. מה סוד הקסם של חברת ד"ר כדיר? איזה מוצרים נבחרים אפשר למצוא וכמה זה יעלה לנו, בכתבה הבאה.

על פי האתר הרשמי של חברת ד"ר כדיר (הנוהלת ע"י הדוקטור רון כדיר), החברה קיימת עוד משנות השישים אשר עסקה ביבוא וייעוץ במוצרי קוסמטיקה ובעשור האחרון מייצרת מוצרים רבים הנפוצים ביותר בישראל ונונים פתרונות קוסמטיים לבעיות רבות. תכשירי החברה נמכרים רק ע"י קוסמטיקאיות.

לחברה מוצרים רבים בתחומים רבים כמו קרם לחות, קרם פנים, תחליבים שונים ועוד. רוב מוצרי חברת כדיר הם אורגניים וטבעיים וכולם עומדים בתווי תקן ישראליים ועולמיים.

מוצרים ומחירים של חברת ד"ר כדיר:

ישנם כמה מוצרים פופולריים שנשים רבות קונות מחברת כדיר ולהלן כמה מהם יחד עם מחיר מקובל בשוק:

  • קרם עינים- סדרת פיטוסטרול 40+. מחיר - 120 ש"ח לאריזה המכילה 30 מ"ל בחנות "לינדו".
  • קרם ידיים רוזמרי, אחד המוצרים הנמכרים ביותר - 75 ש"ח בחנות just4you בקישור הזה.
  • קרם לחות לעור יבש מסידרת פיטוסטרול המכיל מסנני קרינה מהשמש ונמכר באריזה של 250 מ"ל ב-299 ש"ח בחנות הקוסמטיקה באינטרנט "לינדו".
מאמרים קשורים:
קרם של קריטה Carita
מוצרי איפור - מבצעים והנחות

יום שני, 24 באוגוסט 2009

קרם של קריטה Carita

Carita היא חברה המייצרת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה וביניהם גם מוצרים נגד הזדקנות העור. היום נדבר על אחד ממוצרי הדגל של החברה - Pearl of Youth (קרם פנינה).

קרם פנים זה מועשר במינרליים חשובים אשר מופקים מאבקת הפנינה הלבנה ועוזרים לשמור על עור ולהאט את הזדקנותו. מכיוון שהקרם של קריטה עשיר ביותר, אין צורך למרוח כמות גדולה וכך המוצר יכול להחזיק מעמד זמן רב.

ישנם חנויות בהם המוצר מגיע גם עם מקלון כדי למנוע זיהום של הקרם במידה ואתן נוגעות בו בידיים.

קרם זה של "קריטה" עולה באינטרנט 600 ש"ח בחנות של דראגסטור בקישור הזה
.

מוצרים נלווים ל
Pearl of Youth של חברת קריטה:

קריטה -הקרם לעיניים ולשפתיים. נמכר במחיר של-496 ש"ח.
קריטה - קרם לעיניים למניעת הזדקנות קמטים ראשונים. נמכר ב-314 ש"ח.

מאמרים קשורים:
מוצרי איפור - מבצעים והנחות
איפור לעיניים

יום חמישי, 13 באוגוסט 2009

איך מטפלים בצלוליטיס?

צלוליטיס או צלוליט הוא מצב שבו נוצר הצטברות שומן באיזור מסוים בגוף מתחת לעור ויוצר סימנים חיצוניים ולא אסתטיים. בד"כ יופיע הצלוליט באיזור הירכיים העליונות ובאיזור הישבן.

ישנן כמה שיטות אשר מטפלות בצלוליטיס:

מזוטרפיה: המזוטרפיה היא טיפול באמצעות הזרקת תערובות של חומצות, ויטמנים, מינירליים לעור כדי להחיות אותו ולחדש רקמות. המזוטרפיה נועדה בעיקר לטפל בבעיות הקמטים אך ניתן לטפל בעזרתה גם בצלוליטיס. הטיפול מורכב מסדרה של טיפולים והזרקות ומטיפולי תחזוקה מפעם לפעם. למידע נוסף כנסו לקישור הבא.

ליפותרפיה: הליפותרפיה היאשיטה יחסית חדשה וגם משתמשת בטכניקת הזרקת חומרים לגוף, אבל בשיטה זו החומרים המוזרקים הם חומרים ממיסי שומן אשר נועדו להסיר את השומן העודף שנוצר וגרם לצלוליט. למידע נוסף על ליפותרפיה כנסו כאן

איזה טיפול עדיף לצלוליטיס, ליפותרפיה או מזוטרפיה?

קשה לקבוע מה עדיף מכיוון שלא נעשה מחקר מקיף בעניין שיקבע באופן ממשי מה עדיף. בכל אופן, כדאי ומומלץ להיוועץ עם מומחים.

כמה עולה טיפול בצלוליט?

טיפול בצלוליטיס בעזרת שיטות אלו הוא לא זול ונדרשת השקעה יחסית גדולה כדי לעשות זאת.

עור יבש בקיץ

עור יבש בימי הקיץ היא תופעה ידועה במיוחד כאשר אתן יוצאות החוצה לשמש או לים. לפעמים מריחת משחות או תחילבי פנים יכולות אפילו להחמיר את המצב ולגרון לגירודים בפנים.

במקרים מסויימים יכול להיות שאתן סובלות מאלרגיה מסויימת לאחד התכשירים שלכן.

לכן, מומלץ ללכת לרופא עור או אפילו להיוועץ עם רוקח בבית המרקחת ולשקול לקחת תכשיר אנטי- היסמיניט שיכול לעזור לגירודים להיעלם.

איפור כדי להסתיר פצעי בגרות

לנערות מבינינו שזה עתה החלו לצוץ להם פצעי הבגרות, יש אפשרות לצאת מזה בשלום בעזרת מוצרי איפור טובים.

לא כל איפור יכול להסתיר פצעים במיוחד לא באור יום כאשר השמש עומדת מעלינו. לכן חשוב למצוא מוצר טוב ואיכותי.

מוצר מומלץ לסוג כזה של איפור הוא דרמה קולור (Derma Color) של חברת קריולן (Kryolan). שהרבה מאוד נשים שניסו את המוצר המליצו עליו לחיוב. אם תרצו אפשר גם לקנות מוצר נלווה לדרמה קולר שהוא ספריי מקבע.

בהצלחה

יום שבת, 8 באוגוסט 2009

מוצרי איפור - מבצעים והנחות

אמנם טו באב כבר נגמר אבל גם ביום שאחרי אין סיבה לא להתאפר ללהיראות טוב ולכן החלטנו כאן באתר לאסוף לכם כתבות מולצות על איפור מהאינטרנט וגם מבצעים שונים על מוצרי איפור. תהנו!

1. באתר ynet הכינו ראיון עם אמן האיפור תומס שמש שמציג שיטה שתעזור לשפתיים שלכן להיראות במיטבן ולהשיג תוצאות טובות כמו דוגניות. בכתבה, שמש מסביר איך אפשר לאפר שפתיים צרות, איך מסווים פה רחב, איך לגרום לשפתיים גדולות להיראות קטנות, איך לאזן שפתיים לא סימטריות והכל רק באמצעות איפור נכון וללא אף ניתוח פלסטי. מומלץ לקרוא! קישור לכתבה כאן

2. במעריב יצאו בכתבה לכבוד טו באב (שהספיק להסתיים בשבוע שעבר) המציגה מוצרים מבצעים רבים של מוצרי איפור ושל חברות כמו מאדינה מילאנו, קוסמופארם, לאוקיסטן, רשת החנויות "סבון של פעם", SHAHNAZ AYRUVEDA, רשת "בדי שופ", רשת הקוסמטיקה של רונית רפאל, לוריאל פריז, Almay, רבלון, אליזבט ארדן, ולנקום. אמנם טו באב כבר נגמר אבל מי יודע, אולי אם תרוצו, תספיקו לקנות אחד מהמוצרים האלו. קישור לכתבה.

3. האם אפשר להתאפר במשך כמה דקות בלבד ולהיראות כאילו את אחרי ביקור של כמה שעות אצל מאפרת מיקצועית? מסתבר שאפשר. המאפר בועז שטיין מציג את המדריך איך להתאפר בחמש דקות בכתבת וידאו הבאה.

מאמרים נוספים על איפור וטיפוח:
איפור לעיניים
קורס לאיפור

איפור לעיניים

מחפשת רעיונות לאיפור לעיניים? יש דרכים רבות שבהן אפשר לאפר את העיניים ולשנות מראה בכל פעם כשמתאפרים. בכתבה הבאה נציג לכן טיפים לאיפור עיניים כולל סרטוני וידאו שידגימו לכן בצורה מוחשית כיצד להתאפר. מומלץ ביותר!

העיניים שלנו תופסות בדרך כלל את מרבית תשומת הלב כאשר מסתכלים עלינו ולכן, איפור נכון ובחירה נכונה של צבעים וצלליות יכולה לחזק את מראה העין או להחליש. למשל: אם אתן בעלות עיניים כחולות, כדאי ומומלץ להשתמש בצבעים כמו זהב, כתום או צהוב בצורה הזאת הניגוד בין סוגי הצבעים "יחמם" את המראה ה"קר" של העיניים הכחולות ויצור מראה מושלם.

סוגים של איפור לעיניים

המראה המלוכלך

כדי ליצור מראה "מלוכלך" של העין כפי שרואים לפעמים אצל זמרות רוק או בסרטים רבים בהוליווד מה שצריך לעשות הוא להשתמש רק באיפור כבד מתחת לעין ללא תוספות. הכלים שתצטרכו הם: צללית אפורה, עפרון איפור לעיניים, אבקה לעין, מעגל ריסים, מסקרה וקונסילר.

והנה וידאו שידגים לכן מצוין את כל תהליך האיפור:


איפור קלאסי לעיניים

בוידאו הבא תוכלו לראות מדריך לאיפור יומיומי שמתאים בעיקר לצעירות ואפילו לתלמידות בית ספר. התהליך הוא קצר ופשוט ובתוך כמה דקות גם תוכלו גם אתן להיראות ככה.


איפור עיניים למראה זוהר

אם אתן מחפשות לעשות רושם ראשוני טוב במסיבה, בחתונה או כל אירוע שתרצי להרשים את הסובבים אותך המדריך הבא בשבילך. בעזרת משחקי הצללות ואיפור תוכלו לקבל את המראה הזה.



קראו מאמרים נוספים בנושא איפור:
קורס לאיפור
קורס לאיפור - המלצות