יום חמישי, 17 ביוני 2010

איך לבחור מנתח פלסטי?

אחת מהשאלות החשובות בתחום האסטתיקה היא איך בוחרים מנתח פלסטי? הנה מדריך קצר שיעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

הנה כמה טיפים והמלצות שכדאי לעקוב אחריהם בשביל לבחור את המנתח הפלסטי הטוב ביותר:

1. המלצות

זהו למעשה הטיפ החשוב ביותר בבחירת מנתח פלסטי. נסו לברר עם מכרים וחברים אם הם עברו בעבר ניתוח פלסטי באותו איזור שאתם מעוניינים ושאלו אותם על המנתח. בררו על היחס האישי שהם קיבלו, המקצועיות ומשך זמן הניתוח ווודאו כי הם היו מרוצים מהמנתח.

2. נסיון ודוגמאות

לאחר שמצאתם מנתח מומלץ, בקשו ממנו לראות דוגמאות של עבודות קודמות שהוא עשה עם תמונות של לפני ואחרי. אם אין לו נסיון קודם או שהוא מסרב להראות לכם, זאת כבר סיבה טובה לחפש אחר מנתחים נוספים.

3. יחס אישי וחיבור עם המנתח

צריך שיהיה סוג של "קליק" מסויים עם המנתח שאתם בוחרים. ניתוח פלסטי הוא דבר ברור לכל אחד ובוודאי יש לכם הרבה חששות ושאלות שהייתם רוצים לדעת. אם המנתח לא נותן לכם הרגשה טובה בקשר לחשוות שלכם או מתנהג אליכם בחוסר סבלנות, זוהי נקודה רעה לזכותו ומומלץ לחפש מנתח שיענה על כל שאלה או חשש שאתם מעלים ולהרגיש טוב עם זה.

4. מחיר

כן, גם למחיר יש פקטור חשוב בניתוחים פלסטיים. טווח המחירים בשוק הניתוחים הפלסטיים הוא עצום וקיימים פערים גדולים מאוד בין מנתח אחד לאחר. למרות שזה בסדר לשלם מחיר יקר בעבור שירות אמין וטוב מומלץ מאוד לבצע סקר שוק רציני ומקיף של המחירים בממוצעים בשוק כדי לדעת שהמנתח הפלסטי שבחרתם נמצא באותו טווח מחירים ממוצע.

מאמרים דומים:
מנתחים מומלצים
ניתוח הגדלת חזה - שאלות נפוצות
ניתוח אף