יום שישי, 4 בספטמבר 2009

איפור כלה

קישורים ממומנים

אם את עומדת בקרוב להיות כלה אחד מהדברים שאת צריכה מחפשת זה מאפר או מאפרת כלות. איך כדאי להתאפר לחתונה? איך לבחור מאפרת כלה? כמה עולה איפור כלות? ושאלות נוספות בכתבת וידאו הבאה.

אחד הדברים הראשונים שתרצי לוודא הוא שהמאפר או המאפרת שלך הם מקצועיים כי אף אחת לא רוצה להגיע לטקס החתונה שלה עם איפור לא עמיד או זוהר מדי. כדי למנוע את זה רצוי להגיע למאפרת כלות מומלצת ע"י המלצה מאחת החברות שלך או ממישהי מהמשפחה שהייתה מרוצה ויכולה לתת לך ביקורות טובות.

כאשר את מתאפרת לחתונה יש לך בוודאי מיליון שאלות לפני האיפור כמו: מה אם האיפור לא יהיה עמיד? מה אם האיפור יראה מלאכותי מדי? איזה מייק אפ כדאי לשים לכלה ובאיזה צורה מורחים את המייק אפ?

בשביל זה מצאנו לכם מדריך לאיפור כלות בוידאו שנוצר ע"י המאפר איציק כרסנטי באתר youtube ויראה לכם צעד אחר צעד וגם מסביר במילים את כל תהליך איפור הכלה, איך מומלץ להתאפר לחתונה ועל מה כדאי לשים לב.

מדריך איפור הכלות מתחיל הסבר על יצירת בסיס טוב לאיפור ע"י מריחת מייק אפ בשלבים שבסופו מריחת "פודרת מייק אפ" עד ליצירת בסיס מושלם לאיפור כלה. בהמשך, נגלה איך מסתירים את הפצעים הקטנים (תשובה: בעזרת קונסילר) ונלמד באיזה מקומות בפנים כדאי להתאפר ובאיזה חומרים מומלץ להשתמש לאיזור העיניים, איזור האוזניים, איזור האף, לחיים, שפתיים ועוד...

בנוסף, נלמד איך משחקים עם הגוונים באיפור כלה ומה ההבדל בין איפור כלה לאיפור ערב רגיל, נלמד על כל מוצרי האיפור כגון מסקרה, הרימל, גלוס וכו'

בקיצור, צפו בוידאו המצורף:



1 תגובות:

בתי ספר לאיפור מקצועי אמר/ה...

ואוו תודה על הפוסט הזה, ובכלל כל מה שאתם עושים. יש פה המלצות מעולות, אבל אני לא יודעת - אני ממש מתחבטת בין הרצון באמת לחסוך בחתונה בענייני טיפוח ולהשקיע בעניינים אחרים לבין ללכת למאפר מקצועי עם נסיון שיעשה בי מה שהוא יודע, לטוב ולרע..שאלה של איכות או כסף? אחרי הכל..כנראה שזה יהיה יפה, לא? :)