יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

הגדלת חזה ללא ניתוח

קישורים ממומנים

המדע ממשיך להתקדם בצעדי ענק ומגיע עד לעולם הניתוחים הפלסטיים. אם חשבתן להגדיל את החזה אבל פחדתן מניתוח, מוצר חדש הנקרא "מקרוליין" יספק לכן הגדלת חזה ללא ניתוח. איך? למה? וכמה? בכתבה הבא.

מי הייתה מאמינה שבזריקה אחת פשוטה אפשר להגדיל חזה ללא ניתוחים, כאבים או צלקות ולחזור לפעילות שגרתית שעה לאחר הזריקה. אז זהו, שמעכשיו כבר לא צריך להאמין יותר, השיטה קיימת ומבוצעת גם בישראל וקיבלה את אישור משרד הבריאות. הזריקה מיעודת לנשים המעוניינות להגדיל חזה או ישבן וגם לגברים שמחפשים לעצב את החזה ואת חלק הגוף העליון.

מהו החומר "מקרוליין"?

המקרוליין הוא חומר מילוי שמבוסס על חומצה היאלורונית ומיועד לתיקון ומילוי איברים בגוף כמו חזה, ישבן ועוד... המקרוליין מיוצר ע"י חברת Q-med משבדיה - חברה ותיקה בתחום מוצרי המילוי וההנדסה הגנטית.

כיצד מתבצעת הזריקה?

לאחר הרדמה מקומית בלבד מוזרק הג'ל בכמות הרצויה ללא כאבים או סימנים כדי לעצב את האיבר המבוקש. כשעה לאחר הזריקה אפשר לחזור לשיגרה.

כמה זמן מחזיק מעמד החומר בגוף?

בממוצע, לאחר תקופה של בין שנה לשלוש שנים החומר מתפוגג בגוף ויש לחדשו כדי להמשיך במראה הקיים.

כמה עולה הגדלת חזה ע"י זריקה?

הגדלת חזה ע"י זריקה בלבד עולה הרבה יותר מניתוח להגדלת חזה סטדרטי. מחיר הגדלת חזה ע"י זריקה עולה בממוצע כ-25,000 ש"ח לעומת ניתוח שעולה בממוצע כ-15,000 ש"ח. לא לשכוח שבניתוח מדובר על הגדלת חזה לתקופה ארוכה בהרבה מהגדלה ע"י זריקה.

איפה אפשר לעשות הגדלת חזה ע"י זריקה?

יש כמה רופאים בישראל המתמחים בהגדלת חזה ללא ניתוח ע"י זריקה:
  • ד"ר רוני מוסקונה
  • ד"ר מיכאל שפלן
  • ד"ר נמרוד פרידמן
מאמרים קשורים:
ניתוח להגדלת חזה
סיליקון ובוטוקס - האם זה מסוכן?
איפה מומלץ לבצע ניתוח להגדלת החזה?