יום שבת, 8 באוגוסט 2009

מוצרי איפור - מבצעים והנחות

קישורים ממומנים

אמנם טו באב כבר נגמר אבל גם ביום שאחרי אין סיבה לא להתאפר ללהיראות טוב ולכן החלטנו כאן באתר לאסוף לכם כתבות מולצות על איפור מהאינטרנט וגם מבצעים שונים על מוצרי איפור. תהנו!

1. באתר ynet הכינו ראיון עם אמן האיפור תומס שמש שמציג שיטה שתעזור לשפתיים שלכן להיראות במיטבן ולהשיג תוצאות טובות כמו דוגניות. בכתבה, שמש מסביר איך אפשר לאפר שפתיים צרות, איך מסווים פה רחב, איך לגרום לשפתיים גדולות להיראות קטנות, איך לאזן שפתיים לא סימטריות והכל רק באמצעות איפור נכון וללא אף ניתוח פלסטי. מומלץ לקרוא! קישור לכתבה כאן

2. במעריב יצאו בכתבה לכבוד טו באב (שהספיק להסתיים בשבוע שעבר) המציגה מוצרים מבצעים רבים של מוצרי איפור ושל חברות כמו מאדינה מילאנו, קוסמופארם, לאוקיסטן, רשת החנויות "סבון של פעם", SHAHNAZ AYRUVEDA, רשת "בדי שופ", רשת הקוסמטיקה של רונית רפאל, לוריאל פריז, Almay, רבלון, אליזבט ארדן, ולנקום. אמנם טו באב כבר נגמר אבל מי יודע, אולי אם תרוצו, תספיקו לקנות אחד מהמוצרים האלו. קישור לכתבה.

3. האם אפשר להתאפר במשך כמה דקות בלבד ולהיראות כאילו את אחרי ביקור של כמה שעות אצל מאפרת מיקצועית? מסתבר שאפשר. המאפר בועז שטיין מציג את המדריך איך להתאפר בחמש דקות בכתבת וידאו הבאה.

מאמרים נוספים על איפור וטיפוח:
איפור לעיניים
קורס לאיפור