יום רביעי, 12 בינואר 2011

בניית ציפורניים

קישורים ממומנים

תמיד חלמת לעשות בניית ציפורניים? הנה כמה טיפים והמלצות לפני שאת הולכת לעשות בנייה לציפורניים.

השאיפה של כל בחורה שדואגת לעצמה היא להיות יפה. היופי לא בא לידי ביטוי רק בשיער ובאיפור אלא היום חשוב שגם הציפורניים יהיו יפות, ואחת הדרכים להגיע לציפורניים יפות היא באמצעות בנייה לציפורנים. אז אחרי שהחלטת שאת רוצה לעשות בנית ציפורנים, הנה כמה דברים שחשוב לדעת:

איך עושים בניית ציפורניים?

בניית ציפורניים זה בעצם שכבת מילוי שטכנאית הציפורניים שמה על הציפורן, לאחר שהיא משייפת את הציפורן. החומר שמורחים על הציפורן יוצר מראה של ציפורן ארוכה וחזקה, וכל זה מבלי לגדל את הציפורן באופן טבעי. כך מגיעים לתוצאה מהירה של ציפורן ארוכה, שתיראה בדיוק כפי שאת רוצה שתיראה.

מה הכי חשוב בבניית ציפורניים?

כמובן שבנית ציפורניים עושים בשביל שתהיה ציפורן יפה, אבל אסור לשכוח שקודם כל חשובה בריאות הציפורן וכן גם בריאות עור הקוקטילה - העור שמסביב לציפורן. שיוף מדי חזק עלול לגרום לכאוב ולהזיק לציפורן ולעור. בנוסף כדאי לבדוק שהטכנאית משתשמת בכלים סטריליים לבנייה, כמו הפצירה, הצבתות וכד'.

לכן לפני שאת הולכת לקבוע תור, כדאי לברר האם הטכנאית עשתה קורס בניית ציפורניים, לברר באיזה בתי ספר ללימוד ציפורנים היא למדה, וכמובן חשוב לקבל המלצות על טכנאית ציפורניים.

איך לקשט את הציפורנים?

קישוטים לציפורניים זהו דבר שתלוי בטעם שלך. אפשר להדביק אבנים יפות על חלק מהציפורניים או על כל הציפורנים. אפשר גם לקשט עם אייר בראש, או לקשט בג'ל, אקריל ואקווריום. כמובן שאפשר למרוח לק על ציפורן בנויה לפי טעמך, כמו למשל לעשות פרנץ'.

עיצוב ציפורניים זהו דבר שתלוי בך, וכדאי ללכת למישהי שבונה ציפורנים שתהיה בטעם שלך, ושתאפשר לך לבחור דברים שאת אוהבת.

איפה עושים בנית ציפורנים?

מקומות שעושים בנית ציפרוניים נמצאים בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום. בדרך כלל אפשר למצוא כמעט בכל במספרה בניית ציפורניים. יש גם מכונים לטיפוח ויופי שבהם אפשר לעשות בנייה. בזמן שהולכים לעשות בניה אפשר לעשות פינוקים נוספים: מניקור, מיני ספא לידיים, אמבט פראפין, טיפולי פילינג ועוד. בסופו של דבר את רוצה לפנק את עצמך, אז למה לא?

כמה עולה בניית ציפורניים?

יש אפשרות לבנות ציפורניים בבית באופן עצמאי, עם מכשירים שקונים בחנויות. מוצרים לבניית ציפורניים יכולים לעלות בין עשרות למאות שקלים, תלוי בגודל הערכה ומה היא מכילה.

אם החלטת לעשות בנייה אצל טכנאית, מחיר בניית ציפורניים בפעם הראשונה שבה מבצעים את הבנייה הוא בסביבות 200 ש"ח. לאחר הפעם הראשונה, יש לבוא כל כמה שבועות לביקור חוזר כדי לעשות מילוי. מחיר מילוי הוא יותר זול מבנייה, והוא יכול לעלות בערך 50 שקלים, אבל יכול להגיע ליותר מ100 שקל. מחיר המילוי תלוי בין היתר בקישוטי הציפורניים שבחרת, ועוד.

מכונים וטכנאיות לבניית ציפורניים

ניתן לעשות בניית ציפורנים במספרות ובמכוני יופי, אך הנה רשימה של כמה מקומות בהן תוכלי למצוא בניית ציפורניים:

bio sculpture - אתר אינטרנט של חברה בינלאומית המפתחת בין היתר שיטות ייחודיות לטיפוח הציפורניים. באתר ישנה רשימה של פריסה ארצית של טכנאיות ציפורניים בדרום וכן של טכנאיות בצפון ובכל הארץ. טלפון בסניף הראשי: 04-8104554

בטי - אומנית הציפורן - טכנאית, מעצבת ומדריכת קישוטי ציפורניים. בטי ממוקמת בבת ים. טלפון: 050-8322575
סבטלנה - טכנאית ציפורניים - טכנאית ציפורניים בקרית גת. טלפון: 052-3923829

מאמרים קשורים:
כמה עולה קורס מניקור?
קורס מניקור ופדיקור
איפור כלה